Nem jó a méret/szín. Hogyan lehet kicserélni?

A hatályos törvények szerint az eladó csak a termék minőségét érintő szavatossági kifogásokkal köteles foglalkozni. Egy hibátlan, de esetleg méretben, színben nem megfelelő terméket a kereskedő nem köteles visszavenni, kicserélni vagy visszafizetni az árát.

Ennek ellenére biztosítunk lehetőséget arra, hogy a nem megfelelő színű és/vagy méretű terméket kicseréljük, az alábbi feltételek együttes fennállása mellett:

  • A cserére a csomag kézhezvételétől számított 3 naptári napig van lehetőség. 
  • A cserélni kívánt áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve az általánosan elvárható, szükséges használati minimumot (felpróbálás, termék átnézése). 
  • A visszaküldendő terméknek minden darabját/alkatrészét, ha volt, akkor gyári csomagolását, dobozát is kérjük visszaküldeni.

Ezen feltételek mindegyikének teljesülnie kell, ellenkező esetben fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a méret/színcserét visszautasítsuk vagy a terméket alacsonyabb áron számítsuk be.

A méret és színcserének több módja van:


1. személyesen

  1. A Vásárló írásban (levélben vagy e-mailen) jelzi, hogy melyik terméket mire szeretné cserélni.
  2. Ellenőrizzük, hogy van-e raktáron a kívánt termék, majd értesítjük a Vásárlót erről.
  3. A Vásárló behozza a cserélni kívánt terméket üzletünkbe.
  4. Ellenőrizzük, hogy a cserélni kívánt termék mennyire volt használva (a felpróbáláson túlmutató használat esetén, nem cseréljük ki).
  5. Átadjuk a megfelelő terméket.

 

2. futárszolgálattal

  1. A Vásárló írásban (levélben vagy e-mailen) jelzi, hogy melyik terméket mire szeretné cserélni.
  2. Ellenőrizzük, hogy van-e raktáron a kívánt termék, majd értesítjük a Vásárlót erről.
  3. A Vásárló saját költségén visszaküldi a terméket (utánvétes, portós csomagot nem veszünk át!) szállításra alkalmas csomagolásban (amely nem a termék saját csomagolása).
  4. Ellenőrizzük, hogy a cserélni kívánt termék mennyire volt használva (a felpróbáláson túlmutató használat esetén, nem cseréljük ki).
  5. A Vásárló által kért terméket GLS futárszolgálattal kiküldjük a megadott címre.
    A szállítási díj a Vásárlót terheli, fizetési mód: utánvét. Az aktuális szállítási díjakról a Szállítási feltételek oldalon tájékozódhat.

3. postával

  1. A Vásárló írásban (levélben vagy e-mailen) jelzi, hogy melyik terméket mire szeretné cserélni.
  2. Ellenőrizzük, hogy van-e raktáron a kívánt termék, majd értesítjük a Vásárlót erről.
  3. A Vásárló postán, saját költségén visszaküldi a terméket (utánvétes, portós csomagot nem veszünk át!) szállításra alkalmas csomagolásban (amely nem a termék saját csomagolása).
  4. Ellenőrizzük a visszaküldött terméket. Ha a termék használt, nem cseréljük ki.
  5. Utánvétes csomagként postán visszaküldjük a megfelelő terméket.